2015/05/21

Truskawkowy koktajl z bananem i miodem

Pierwsze, polskie truskawki kupiłam wczoraj, do spróbowania. Nie zapomniałam także o kartoniku maślanki i bananach, które były w doskonałej cenie. Wróciłam do domu i podzieliłam owoce na trzy porcje, w każdej znalazły się kawałki banana i po kilka truskawek, włożyłam do zamrażarki, a gdy tylko mam ochotę na coś pysznie orzeźwiającego i owocowego zabieram się za koktajl. Na zdrowie!

Na blogu znajdziecie również inne, owocowe koktajle:


Koktajl truskawkowo-bananowy z miodem na maślance

Składniki
  • 2 szklanki maślanki
  • 1 banan
  • garść truskawek
  • miód do smaku
Przygotowanie:
  • Umyte truskawki obieramy z szypułek, banana obieramy i kroimy na kawałki.
  • Do blendera kielichowego wkładamy owoce i wlewamy maślankę, miksujemy, dodajemy miód.

1 komentarz: